Τα προϊόντα της Beiersdorf καταγράφουν επιτυχημένη πορεία όπου διατίθενται, διότι οι καταναλωτές μάς εμπιστεύονται. Για να εδραιώσουμε περισσότερο την εμπιστοσύνη αυτή, κάνουμε σημαντικές επενδύσεις σε πρωτοποριακές τεχνολογίες δερματολογικής έρευνας, διενεργούμε παγκόσμιες και τοπικές αναλύσεις τάσεων και έχουμε μια ομοιόμορφη παγκόσμια ταυτότητα.
Οι μάρκες της Beiersdorf συγκεράζουν τις διεθνείς τάσεις με τις κατά τόπους ανάγκες των καταναλωτών, δεδομένου ότι καμία αγορά δεν είναι όμοια με καμία άλλη και οι απαιτήσεις στην περιποίηση της επιδερμίδας των καταναλωτών διαφέρουν σημαντικά από τη μία ήπειρο στην άλλη. Διεξάγουμε εκτεταμένες έρευνες για τους καταναλωτές και λειτουργούμε τοπικά Κέντρα Δερματολογικής Έρευνας, ούτως ώστε να καλύπτουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών μας.
Ένας από τους παράγοντες που εξηγούν την παγκόσμια επιτυχία μας είναι η ικανότητά μας για καινοτομία. Τα έργα έρευνας και ανάπτυξης προϊόντων είναι πάντα ζωτικής σημασίας για την Beiersdorf. Πολλά από τα αποτελέσματα των έργων έρευνας και ανάπτυξης, όπως η εφεύρεση της NIVEA Creme, η οποία έφερε επανάσταση στην περιποίηση της επιδερμίδας όταν έλαβε χώρα το 1911, μας έχουν βοηθήσει στη θέσπιση παγκόσμιων προτύπων.