3.1. Επαφή/Επικοινωνία/Συνεργασία
Σκοπός/Πληροφόρηση:
Όταν επικοινωνείτε ή συνεργάζεσθε μαζί μας, π.χ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας, μέσω πλατφόρμας ανταλλαγής δεδομένων, π.χ. σαν καταναλωτής, πρόσωπο για δοκιμή (test person) συνεργάτης ή πελάτης, τα δεδομένα που παρέχετε (η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και, εάν χρειαστεί, το όνομά σας και ο αριθμός τηλεφώνου σας και οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία δίνεται κατά την διάρκεια της επικοινωνίας) θα αποθηκευτούν και θα επεξεργαστούν από εμάς έτσι ώστε να απαντήσουμε στις ερωτήσεις, τα αιτήματά σας ή τον όποιο σκοπό της επικοινωνίας σας.
Ενδέχεται να σας ρωτήσουμε όταν επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ως πελάτης εάν η τηλεφωνική μας επικοινωνία μπορεί να καταγραφεί για λόγους διασφάλισης ποιότητας και για λόγους εκπαίδευσης. Εάν συμφωνήσετε στην καταγραφή, θα επεξεργαστούμε όλες τις πληροφορίες που θα μοιραστείτε μαζί μας κατά τη διάρκεια της κλήσης (περιεχόμενο επικοινωνίας, πιθανότατα επίσης ευαίσθητα δεδομένα (υγείας), καθώς και τον αριθμό τηλεφώνου σας και λοιπά προσωπικά δεδομένα).
Όταν
επεξεργαζόμαστε δεδομένα που έχουν προκύψει κατά την διάρκεια της επικοινωνίας,
έχουμε έννομο συμφέρον στην επεξεργασία
των δεδομένων σύμφωνα με τις νόμιμες απαιτήσεις, για εσωτερική επιβεβαίωση ή
σύμφωνα με την αντίστοιχη αίτηση επικοινωνίας.
Η
παροχή των προσωπικών σας δεδομένα είναι απαραίτητη για την εκτέλεση της
σύμβασης ή για κατάσταση παρόμοια με σύμβαση. Δεν υποχρεούστε να παρέχετε τα
προσωπικά σας δεδομένα. Αν τα προσωπικά σας δεδομένα δεν παρασχεθούν δεν θα
μπορείτε να κάνετε χρήση της περιγραφόμενης υπηρεσίας.
Για επιχειρηματικούς συνεργάτες μόνο:
Αναφορικά με τη συνεργασία με τους
προμηθευτές μας, έχουμε εφαρμόσει μια εσωτερική διαδικασία αξιολόγησης η οποία,
προς το νόμιμο συμφέρον μας, αποσκοπεί στη βελτίωση της επιχειρηματικής σχέσης
μέσω της ανάπτυξης ενός «σχεδίου δράσης». Κατά κανόνα, επεξεργαζόμαστε μόνο
πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, αλλά μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα για
εσάς ως πρόσωπο επικοινωνίας, εάν ελεγχθεί η επικοινωνία με τους προμηθευτές
σχετικά με τους χρόνους απόκρισης, την αξιοπιστία και τη διαφάνεια.
Οι ειδικοί σκοποί επεξεργασίας παρατίθενται
στην ενότητα «Αποδέκτες και πηγές» κατωτέρω, επί τη βάσει των τρίτων μερών που
χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία.
Αποδέκτες και πηγές:
Διαβιβάζουμε τα δεδομένα στους παρακάτω αποδέκτες:
-Πάροχοι υπηρεσιών πελατών/καταναλωτών
-Πάροχοι πλατφόρμας/φιλοξενίας.
Διαβιβάσεις σε τρίτες χώρες είναι δυνατές. Ως κατάλληλες εγγυήσεις, συνήφθησαν τυποποιημένες συμβατικές ρήτρες σύμφωνα με το Άρθρο 46 του ΓΚΠΔ. Για τις τρίτες χώρες/επιχειρήσεις που υπάγονται σε απόφαση επάρκειας, εφαρμόζεται επίσης η απόφαση επάρκειας. Για περισσότερες πληροφορίες (όπως πχ για αντίγραφο των εγγυήσεων), μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ως αναφέρεται στην Ενότητα 1.2.
Για λοιπούς αποδέκτες μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα γενικών αποδεκτών 1.4.
Για επιχειρηματικούς συνεργάτες μόνο:Προκειμένου να καταπολεμήσουμε την τρομοκρατία, είμαστε υποχρεωμένοι από τον Νόμο να προβούμε σε σύγκριση των δεδομένων με τους καταλόγους ατόμων που έχουν καταδικαστεί ή επικηρυχθεί. Ως εκ τούτου, επεξεργαζόμαστε επίσης τα δεδομένα σας προκειμένου να συμμορφωθούμε με τις νόμιμες απαιτήσεις για τους σκοπούς έρευνας στους εν λόγω καταλόγους. Περαιτέρω , επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας στον όμιλο Beiersdorf για την παρεμπόδιση και την έρευνα ποινικών αδικημάτων και άλλων παρανόμων συμπεριφορών, την εκτίμηση και τον έλεγχο των κινδύνων, για εσωτερική επικοινωνία και για τους αντίστοιχους διοικητικούς σκοπούς. Εάν μια συνδεδεμένη εταιρεία αναφέρει την ανάγκη να συνεργαστεί μαζί σας ως προμηθευτής, θα μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από τη συνεργασία μαζί σας με τη συνδεδεμένη εταιρεία.Θα συγκρίνουμε τα δεδομένα σας σε σχέση με τους δημοσιευμένους καταλόγους των παραπλανητικών παρόχων (π.χ. προειδοποιητικές λίστες του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Bundesanzeiger Verlag GmbH) προκειμένου να λάβουμε απόφαση σχετικά με δυνητικές πληρωμές. Επίσης, ελέγχουμε τακτικά την πιστωτική αξιοπιστία σας σε ορισμένες περιπτώσεις ( π.χ. όταν κλείνομε συμβόλαια). Το έννομο συμφέρον μας συνίσταται στην ελαχιστοποίηση του οικονομικού κινδύνου. Συνεργαζόμαστε με εταιρείες ελέγχου πιστοληπτικής ικανότητας (λχ Dun & Bradstreet Deutschland GmbH (“D&B”), Γερμανία), από τις οποίες λαμβάνουμε τα αναγκαία δεδομένα. Για τον σκοπό αυτό διαβιβάζουμε στις εν λόγω εταιρείες το όνομά σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας ή τον αριθμό D&B D-U-N-S® που αντιστοιχεί στην εταιρεία σας. Στο πλαίσιο του έννομου συμφέροντός μας για την ταχύτερη καταχώριση δεδομένων, η D&B μας χορηγεί τις διευθύνσεις των επιχειρηματικών μας συνεργατών. Η EcoVadis SAS, Γαλλία, μας χορηγεί μία έκθεση αξιολόγησης κινδύνου βιωσιμότητας με σκοπό την τήρηση των κατά νόμον προβλεπόμενων προϋποθέσεων και στο πλαίσιο του έννομου συμφέροντός μας. Αναλόγως του αποτελέσματος μπορεί να προκύψει μία εκτενέστερη αξιολόγηση βιωσιμότητας.
Ενδέχεται να είναι απαραίτητο να μεταφέρετε τα προσωπικά σας δεδομένα σε υποψήφιους αγοραστές ως μέρος μιας συναλλαγής εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της δέουσας επιμέλειας, συνήθως υποβάλλονται σε επεξεργασία ανώνυμα δεδομένα. Ωστόσο, σε συγκεκριμένες με-μονωμένες περιπτώσεις ενδέχεται να είναι απαραίτητη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Το έννομο συμφέρον μας έγκειται στην εκτέλεση της συναλλαγής της εταιρείας.
Διαγραφή/Αντιρρήσεις:
Διαγράφουμε τα δεδομένα που προέκυψαν σαν συνέπεια της παραπάνω διαδικασίας όταν δεν είναι πλέον αναγκαία η αποθήκευση, εκτός εάν υφίσταται εκ του νόμου υποχρέωση διατήρησής τους ή στις περιπτώσεις που πρέπει να ληφθούν υπόψη χρόνοι παραγραφής.
Στην περίπτωση των ερωτήσεων από καταναλωτές μέσω του εσωτερικού μας εργαλείου διαχείρισης πελατών, τα προσωπικά δεδομένα συνήθως θα διαγράφονται μετά από ένα έτος, εάν δεν εφαρμόζονται άλλες νόμιμες περίοδοι διατήρησης. Σαν εξαίρεση, τα δεδομένα θα φυλάσσονται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα εάν αυτό είναι αναγκαίο για την εγκαθίδρυση, άσκηση ή άμυνα νομίμων απαιτήσεων (legal claims).
Καταγραφές κλήσεων αποθηκεύονται για το πολύ έως 90 ημέρες.
Μπορείτε να εναντιωθείτε σε αυτές τις διαδικασίες υπό τις προϋποθέσεις της παρ.4 κατωτέρω.
Νομικές βάσεις:
Άρθρο 6 (1) α ΓΚΔΠ σε συνδυασμό με το Άρθρο 9 (2) α ΓΚΠΔ (συγκατάθεση: καταγραφή τηλεφωνικής κλήσης)
Άρθρο 6 (1) β του ΓΚΠΔ ( GDPR) (όταν έχομε επεξεργασία δεδομένων στα πλαίσια μίας σύμβασης ή μίας κατάστασης προσομοιάζουσας με σύμβαση
Άρθρο 6 (1) γ ΓΚΠΔ (GDPR) (όταν έχομε επεξεργασία επεξεργασία δεδομένων για συμμόρφωση με μία νομική υποχρέωση).
Άρθρο 6 (1) στ του ΓΚΠΔ (GDPR) (όταν έχομε επεξεργασία δεδομένων σύμφωνα με το ανωτέρω αναφερθέν έννομο συμφέρον).